جایزه شعر تجربه گرا یا جایزه ادبی آوانگارد Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ پایگاه آوانگاردها در اطلاعیه ای که به دومین دوره جایزه ادبی آوانگارد یا جایزه شعر تجربه گرا مربوط است، آورده است: به اطلاع مخاطبان عزیز می رساند ادبیات اقلیت ـ پایگاه آوانگاردها در اطلاعیه ای که به دومین دوره جایزه ادبی آوانگارد یا جایزه شعر تجربه گرا مربوط است، آورده است: به اطلاع مخاطبان عزیز می رساند Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » جایزه شعر تجربه گرا یا جایزه ادبی آوانگارد

جایزه شعر تجربه گرا یا جایزه ادبی آوانگارد

جایزه شعر تجربه گرا یا جایزه ادبی آوانگارد

ادبیات اقلیت ـ پایگاه آوانگاردها در اطلاعیه ای که به دومین دوره جایزه ادبی آوانگارد یا جایزه شعر تجربه گرا مربوط است، آورده است:

به اطلاع مخاطبان عزیز می رساند که داوران مرحله اول تا پایان فروردین داوری مرحله اول خود را به پایان می رسانند و دهه اول اردیبهشت نتایج مرحله اول اعلام خواهد شد. ناگفته پیداست تا قبل از اتمام مهلت ارسال داوران مرحله اول در جریان  امور قرار نداشته تا اخلاق حرفه ای تا جای ممکن جاری باشد.

سایت آوانگاردها در ادامه برنامه برگزاری جایزه ادبی و برداشتن گام های تخصصی هیات علمی (شورای سیاست گذاری) را گرد هم آورده است تا با کمک آنها گام به گام حرکت مستمر سایت با چشم اندازی رو به اصلاح مورد توجه قرار گیرد.

اسامی داوران مرحله اول به همراه رزومه و اسامی هیات علمی جایزه در نیمه اردیبهشت در سایت منتشر خواهد شد.
با مشورت هیات علمی، با توجه به کلی بودن مفهوم ادبیات آوانگارد  و عدم تطابق چارچوب های سایت با تمام نقطه نظرات منتقدین پیرامون آوانگاردیسم و نیز جلوگیری از تفاسیر آتی، سایت آوانگاردها، عنوان  «جایزۀ شعر تجربه گرا»را برای جایزۀ خود برگزید.

دبیرخانه جایزه ادبی شعر تجربه گرا

سایت آوانگاردها

ادبیات اقلیت / ۱۵ فروردین ۱۳۹۴

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا