جلسۀ نقد و بررسی تاریک‌ماه در زادگاه نویسنده برگزار شد Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ جلسۀ نقد و بررسی رمان تاریک‌ماه، نوشتۀ منصور علیمرادی با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان، در این دانشگاه برگزار شد. در این نشست، ادبیات اقلیت ـ جلسۀ نقد و بررسی رمان تاریک‌ماه، نوشتۀ منصور علیمرادی با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان، در این دانشگاه برگزار شد. در این نشست، Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جلسۀ نقد و بررسی تاریک‌ماه در زادگاه نویسنده برگزار شد

جلسۀ نقد و بررسی تاریک‌ماه در زادگاه نویسنده برگزار شد

جلسۀ نقد و بررسی تاریک‌ماه در زادگاه نویسنده برگزار شد

ادبیات اقلیت ـ جلسۀ نقد و بررسی رمان تاریک‌ماه، نوشتۀ منصور علیمرادی با حضور جمعی از دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان، در این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست، رضا زنگی آبادی، داستان‌نویس و منتقد، دکتر فخر شفایی و دکتر مجاهد غلامی در مقام منتقد حضور داشتند و دربارۀ رمان تاریک‌ماه سخن گفتند.

در این جلسه همچنین،  احمد یوسف‌زاده، نویسندۀ کتاب بیست و سه نفر، و مدیرکل ادارۀ امور فرهنگی دانشگاه باهنر نیز، که برگزارکنندۀ این نشست بود، سخنرانی کرد.

منصور علیمرادی، در بخشی از این نشست که در زادگاه او کرمان، برگزار می‌شد، بخش‌هایی از رمان تاریک ماه را خواند.

علیمرادی در بخشی از سخنان خود در این نشست با اشاره به حکایتی از یعقوب لیث گفت: از یعقوب لیث صفار پرسیدند تو که بر ربع مسکون جهان حاکمی، آیا باز هم آرزویی داری و او پاسخ داد آرزویم این است که وقتی از روستای زادگاهم در زابلستان می‌گذرم، مردم تشویقم کنند و قدر و قیمتم را بدانند.

وی افزود: حکایت نویسنده و هنرمند هم همین است و به نظر من، نویسنده هرقدر هم کارش بگیرد و شهرت پیدا کند و حتی اگر نوبل هم بگیرد،  باز هم لطف دیگری دارد که ببیند در زادگاهش کارش دیده می‌شود.

جلسۀ نقد و بررسی رمان «تاریک‌ماه» نوشتۀ منصور علیمرادی، روز چهارشنبه، چهارم آذر ۱۳۹۴، از ساعت ۹ صبح، در تالار صبای در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

ادبیات اقلیت / ۵ آذر ۱۳۹۴

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا