رضا رئیسی: در تدارک نگارش رمانی دربارۀ ریحانه جباری هستم Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت: رضا رئیسی، داستان‌نویس، نوشت: در تدارک نگارش یک رمان درباره ریحانه جباری هستم. دختری که ماه های پیش اسمش بر سر زبان ها بود و ناگهان در میان بهت و ادبیات اقلیت: رضا رئیسی، داستان‌نویس، نوشت: در تدارک نگارش یک رمان درباره ریحانه جباری هستم. دختری که ماه های پیش اسمش بر سر زبان ها بود و ناگهان در میان بهت و Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » اخبار کتاب » رضا رئیسی: در تدارک نگارش رمانی دربارۀ ریحانه جباری هستم

رضا رئیسی: در تدارک نگارش رمانی دربارۀ ریحانه جباری هستم

رضا رئیسی: در تدارک نگارش رمانی دربارۀ ریحانه جباری هستم

ادبیات اقلیت: رضا رئیسی، داستان‌نویس، نوشت: در تدارک نگارش یک رمان درباره ریحانه جباری هستم. دختری که ماه های پیش اسمش بر سر زبان ها بود و ناگهان در میان بهت و ناباوری اعدام شد. داستان غم انگیزی که به نظر من دست بسیاری در مرگ او آلوده شد و حالا دیگر همه در حال شستن و پاک کردن دستان خود هستند.

نویسندۀ رمان «قطار پنجاه و هفت» در این یادداشت که در «روزآنلاین» منتشر شده است، افزوده است: تاکنون پیرامون ماجرا ۱۵۰ ساعت مصاحبه تصویری گرفته ام که بی شک یک فیلم مستند از لابلای گفتگوها تدوین خواهم کرد. مراحل تحقیق به پایان رسیده است و در حال طراحی و بستن چهارچوب اصلی داستان هستم. کارهای دیگری هم نیمه تمام در دست دارم اما داستان ریحانه همه چیز را تحت شعاع قرار داده است. در داستان ریحان سراغ هر کس رفتم خودش یک رمان بود.

پاسخ (1)

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا