فراخوان چهاردهمین دوره جایزه ادبی واو (آثار داستانی متفاوت) Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ جایزه‌ ادبی واو (آثار داستانی متفاوت) فراخوان خود را برای آغاز چهاردهمین دوره منتشر کرد. در این فراخوان، از تمام نویسندگان و ناشران خواسته شده تا ادبیات اقلیت ـ جایزه‌ ادبی واو (آثار داستانی متفاوت) فراخوان خود را برای آغاز چهاردهمین دوره منتشر کرد. در این فراخوان، از تمام نویسندگان و ناشران خواسته شده تا Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » جایزه ادبی واو (آثار داستانی متفاوت) » فراخوان چهاردهمین دوره جایزه ادبی واو (آثار داستانی متفاوت)

فراخوان چهاردهمین دوره جایزه ادبی واو (آثار داستانی متفاوت)

فراخوان چهاردهمین دوره جایزه ادبی واو (آثار داستانی متفاوت)

ادبیات اقلیت ـ جایزه‌ ادبی واو (آثار داستانی متفاوت) فراخوان خود را برای آغاز چهاردهمین دوره منتشر کرد.

در این فراخوان، از تمام نویسندگان و ناشران خواسته شده تا سه نسخه از رمان‌های ایرانی خود را که چاپ اول آن‌ها در سال ١٣٩۵ بوده، تا پایان شهریورماه به نشانی صندوق‌پستی ۵۹۷-۱۹۵۸۵ ارسال کنند.

بنا بر اعلام دبیرخانۀ این جایزه، داوری مرحله اول این جایزه، با دریافت اولین اثر، آغاز خواهد شد.

***

سال گذشته و در سیزدهمین دورۀ جایزه ادبی “واو”، رمان “دوربین” نوشتهٔ “اشکان شریعت” بهترین رمان سال ۱۳۹۴ معرفی شد.

همچنین نشر بوتیمار برای چاپ این رمان به عنوان بهترین ناشر رمان متفاوت سال ۱۳۹۴برگزیده شد.

این جایزه دو رمان “من آلیس نیستم ولی اینجا خیلی عجیبه” نوشتهٔ فرید حسینیان تهرانی و رمان “مجمع الجزایر اوریون” نوشتهٔ رؤیا دستغیب را نیز رمان شایستهٔ تقدیر  معرفی کرد.

دبیر این جایزه در مورد برگزاری مراسم اهدا تندیس، لوح و جایزه نقدی دور سیزدهم به برگزیدگانش، توضیح داد که این مراسم، سال آینده (امسال) و همزمان با معرفی بهترین رمان متفاوت سال ۱۳۹۵ (چهاردهمین دوره این جایزه) برگزار خواهد شد.

ادبیات اقلیت / ۱۴ شهریور ۱۳۹۶

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا