نسرین ارتجایی / سهمم را گرفته‌ام Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ شاعران، نویسندگان و اهل قلم، نگاه‌های متفاوتی دربارۀ انتخابات اسفند ۱۳۹۴ ایران، دارند. در پرونده «آن که گفت آری و آن که گفت نه» اظهار نظرها و یاد ادبیات اقلیت ـ شاعران، نویسندگان و اهل قلم، نگاه‌های متفاوتی دربارۀ انتخابات اسفند ۱۳۹۴ ایران، دارند. در پرونده «آن که گفت آری و آن که گفت نه» اظهار نظرها و یاد Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » آرشیو » نسرین ارتجایی / سهمم را گرفته‌ام

نسرین ارتجایی / سهمم را گرفته‌ام

نسرین ارتجایی / سهمم را گرفته‌ام

ادبیات اقلیت ـ شاعران، نویسندگان و اهل قلم، نگاه‌های متفاوتی دربارۀ انتخابات اسفند ۱۳۹۴ ایران، دارند. در پرونده «آن که گفت آری و آن که گفت نه» اظهار نظرها و یادداشت‌های کوتاه و بلند برخی از آنان را گرد هم آورده‌ایم و بازنشر یا نشر داده‌ایم. تا از نگاه کسانی که حرفۀ آنان سیاست نیست و به معنای خاص کلمه «اهل سیاست» نیستند، این موضوع را بازخوانی کنیم. تلاش «ادبیات اقلیت» این بوده است، که سلایق و نظرهای متفاوت را دربارۀ این موضوع، گرد هم آورد.

نسرین ارتجایی، داستان نویس، نوشته است:

من رای نمی‌دهم، چون..

من رای نمی‌دهم، چون سهم‌ام را از اعتماد و روی آوردن به یکی مثل شما گرفته‌ام.

من رای نمی‌دهم، چون می‌دانم وقتی بر کالسکه قدرت نشستید، دیگر من و رای‌ام را فراموش می‌کنید، حتی اگر پای یک پرونده سازی توسط یک اداره برای فردی از حوزه انتخابیه‌ات در میان باشد و شما می‌توانستید کل ماجرا را با یک پا در میانی حل کنید.

من رای نمی‌دهم، تا در اولین فرصت بعد ازآنکه انتخاب شدید شما را بیازمایم، آنگاه شاید، باز، چهار سال دیگر من و دوستان‌ام را پای صندوق‌های رای بیابید.

ادبیات اقلیت ـ ۶ بهمن ۱۳۹۴

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا