انتشار داستان نویافته‌ای از ارنست همینگوی در نیویورکر Reviewed by Momizat on . ادبیات اقلیت ـ روز دوشنبه 1 ژوئن، 12 خرداد، نیویورکر داستانی از ارنست همینگوی با عنوان “Pursuit as Happiness”  منتشر کرد که تاکنون منتشر نشده بود. داستان، بخشی ادبیات اقلیت ـ روز دوشنبه 1 ژوئن، 12 خرداد، نیویورکر داستانی از ارنست همینگوی با عنوان “Pursuit as Happiness”  منتشر کرد که تاکنون منتشر نشده بود. داستان، بخشی Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » بین الملل » انتشار داستان نویافته‌ای از ارنست همینگوی در نیویورکر

انتشار داستان نویافته‌ای از ارنست همینگوی در نیویورکر

انتشار داستان نویافته‌ای از ارنست همینگوی در نیویورکر

ادبیات اقلیت ـ روز دوشنبه ۱ ژوئن، ۱۲ خرداد، نیویورکر داستانی از ارنست همینگوی با عنوان Pursuit as Happiness”  منتشر کرد که تاکنون منتشر نشده بود.

داستان، بخشی از مجموعهٔ ارنست همینگوی در کتابخانه و موزهٔ جان اف کندی است که مهم‌ترین مخزن نسخه‌های خطی و مقالات این نویسنده است، و توسط شان همینگوی نوهٔ نویسنده پیدا شد.

داستان، شرح‌حال‌گونه است و ماجرای آن در سال ۱۹۳۳ رخ می‌دهد و به یک سفر ماهیگیری در کوبا می‌پردازد.

شان همینگوی در پاسخ سؤال نیویورکر که چه چیز باعث شد او به این نتیجه برسد که آن نوشته داستان است و نه خاطره، می‌گوید برایش سخت است آن را به عنوان داستان یا ناداستان طبقه‌بندی کند، چون بیشترش شرح‌حال‌گونه است، اما ترجیح می‌دهد به آن بعنوان داستان فکر کند.

شان همینگوی می‌گوید نسخهٔ خطی عنوان ندارد و عنوان فعلی را عموی او، پاتریک، فرزند دوم ارنست همینگوی، از روی عنوان بخش آخر کتاب تپه‌های سبز افریقا انتخاب کرد.

گفتنی است رضا قیصریه مترجم کتاب تپه‌های سبز افریقا به فارسی، عنوان Pursuit as Happiness,”  را به تعقیب به عنوان شادمانی ترجمه کرد.

گزارش از:‌ رضا پورسیدی

ادبیات اقلیت / ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا