فراخوان جایزۀ ترانه‌های تهران با عنوان: تهران دوستت دارم Reviewed by Momizat on . هفته‌نامه تهران شهر وابسته به مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، جشنواره بهترین ترانه‌های تهران را برگزار می‌کند. ادبیات اقلیت ـ دبیرخانه جشنواره «تر هفته‌نامه تهران شهر وابسته به مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، جشنواره بهترین ترانه‌های تهران را برگزار می‌کند. ادبیات اقلیت ـ دبیرخانه جشنواره «تر Rating: 0
شما اینجا هستید:خانه » خبر و گزارش » جوایز ادبی » فراخوان جایزۀ ترانه‌های تهران با عنوان: تهران دوستت دارم

فراخوان جایزۀ ترانه‌های تهران با عنوان: تهران دوستت دارم

فراخوان جایزۀ ترانه‌های تهران با عنوان: تهران دوستت دارم

هفته‌نامه تهران شهر وابسته به مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، جشنواره بهترین ترانه‌های تهران را برگزار می‌کند.

ادبیات اقلیت ـ دبیرخانه جشنواره «ترانه تهران» اعلام کرد: در این جشنواره که با هدف باز‌شناسی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های شهر تهران با زبان شعر و ترانه برگزار می‌شود، تنهاسروده‌هایی به بخش نهایی داوری راه خواهند یافت که موضوع اختصاصی «تهران دوستت دارم» را مورد توجه قرار داده باشند.

بنا بر اعلام این دبیرخانه،  تیمی متشکل از ترانه‌سرایان مطرح و برجسته کار داوری آثار نخستین جشنوارۀ ترانۀ تهران را بر عهده خواهند داشت و برگزیدگان،  طی مراسمی در پایان سال انتخاب‌ می‌شوند و جوایز خود را دریافت می‌کنند. همچنین صد ترانه از آثار برگزیده در کتابی با همین عنوان منتشر خواهد شد. علاوه بر اینکه هفت تا ده اثر برگزیده در یک آلبوم موسیقی با همین عنوان و با صدای هنرمندان مطرح منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی اینترنتی Tehran.tarane۹۴@gmail.com ارسال کنند.

ادبیات اقلیت ـ ۱۱ آبان ۱۳۹۴

تمامی حقوق برای پایگاه اینترنتی «ادبیات اقلیت» محفوظ است.

رفتن به بالا